Klanttevredenheid
Het belang van duurzame klantenrelaties is evident. Toch hanteren bedrijven vaak een kortetermijndenken bij het zoeken en behouden van klanten. Specifieke aandacht voor een klantenbeleid met het oog op duurzaamheid is dan ook geen slecht idee.
Dat vereist een klantenbeleid dat continu oog heeft voor alle wensen van de klanten. Persoonlijke aandacht en service zijn een must. Een duidelijke visie en besef van de bedrijfswaarden - die dan even consequent uitgedragen worden naar de klanten - evenzeer.
Het spreekt voor zich dat duurzame klantenrelaties niet enkel voordelig zijn voor de omzet. Ook de motivatie van de medewerkers stijgt. Zij krijgen immers positieve feedback over hun werk.
Meer over ConsumentenGerelateerde inhoud
-
Wij werken op verschillende niveaus om de transitie naar een duurzame economie en samenleving te
Expertise Circulaire Economie; Biodiversiteit; Sociale en duurzame ondernemingen; Onderwijs; Good Governance; -
HÅLLBAR (Duurzaam in het Zweeds) wil uw compagnon de route zijn om duurzaamheid strategisch te ve
Expertise HÅLLBAR rapporteert volgens de Global Reporting Initiative en faciliteert het installeren van- en co -
Verlening van diensten met name op het gebied van lassen, leidingwerk, elektriciteit, metaalbewer
-
verlening van advies over handelen en dagelijkse activiteiten zelfzorg
Expertise Zwemmen en ergotherapie -
We adviseren en begeleiden teams, organisaties, netwerken en overheden actief in zorg en welzijn.
Expertise We adviseren en begeleiden teams, organisaties, netwerken en overheden actief in zorg en welzijn. -
Wij ondersteunen KMO's bij de transitie naar duurzaam ondernemen zodat ze enerzijds hun kern
Expertise Dankzij een complementair team hebben we voornamelijk expertise op vlak van ESG: strategie, Co2 bere