De Europese Unie zal haar plannen voor personenauto’s, en de strenge uitstootnormen die daar vanaf 2025 mee gepaard gaan, niet versoepelen.
Colruyt Groep zet duurzame inspanningen online
Met simplysustainable.com lanceerde Colruyt Group een website rond hun duurzaam ondernemerschap.
Colruyt Group bouwde de fris ogende en inspirerende website op rond hun drie pijlers Mens, Leefmilieu en Product. De informatie goten ze overzichtelijk in verhalen, visie-items en nieuwsberichten.
De verhalen belichten onder meer hoe ze hun CO2-emissie met 20% willen reduceren tegen 2020, welke maatregelen ze nemen voor een veilige en gezonde werkomgeving, en op welke manier ze voedselverspilling tegen gaan.
In het luik visie komen thema’s als vrachtvervoer, dierenwelzijn en biodiversiteit aan bod. De retail groep laat het ook niet na om hun negen bedrijfswaarden in detail te bespreken. De nieuwsberichten moet hun duurzame inspanningen verder in de verf zetten.