Reputations BV
Hoe communiceer je over je inspanningen rond duurzaam ondernemen vandaag en morgen? Doe je dat luid, stil of helemaal niet? Is onder de radar blijven een slimme manier om kritische stemmen stil te houden? Of laat je met stilzwijgen een gouden kans liggen om je merkverhaal uit te dragen?
Hoe de marketing en communicatie rond duurzaamheid aan te pakken, is een groot vraagteken bij veel professionals. Aan de hand van een eigen ontwikkeld model en stappenplan helpen we zowel kleine als grote bedrijven en organisaties een authentiek en degelijk onderbouwd duurzaamheidsverhaal uit te werken en in de praktijk te gebruiken.
Hoe communiceer je over je inspanningen rond duurzaam ondernemen vandaag en morgen? Doe je dat luid, stil of helemaal niet? Is onder de radar blijven een slimme manier om kritische stemmen stil te houden? Of laat je met stilzwijgen een gouden kans liggen om je merkverhaal uit te dragen?
Hoe de marketing en communicatie rond duurzaamheid aan te pakken, is een groot vraagteken bij veel professionals. Aan de hand van een eigen ontwikkeld model en stappenplan helpen we zowel kleine als grote bedrijven en organisaties een authentiek en degelijk onderbouwd duurzaamheidsverhaal uit te werken en in de praktijk te gebruiken.
Wij adviseren voor de volgende thema's
Behoorlijk bestuur Betrokken bij de maatschappij Biodiversiteit Circulaire economie Deeleconomie Diversiteit en Inclusie Duurzaam materiaalgebruik Duurzaamheidsverslaggeving Duurzame consumptie Eerlijke marketing Energie Gedreven door waarden MVO integreren in de strategie MVO-communicatie Sustainable Development GoalsAdres
Kerkstraat 19
2060 Antwerpen
Belgiƫ