Impactlab: Geloofwaardig communiceren over duurzaamheid

logo

Communicatie over duurzaamheid kent zijn eigen regels, kansen én valkuilen. Als je het goed doet, neem je alle stakeholders mee in jouw duurzaamheidsverhaal. Ga je de mist in, verlies je alle geloofwaardigheid en heb je nog een proces aan je broek ook…

In deze opleiding leer je in één dag een communicatieplan te maken voor jouw duurzame ambities en verwezenlijkingen. Je leert de principes van geloofwaardige communicatie, gaat op zoek naar je purpose en schrijft een plan om in 100 dagen je bedrijf duurzaam te positioneren.

Voor

  • Corporate communicatiemanagers

  • Communicatiemedewerkers bij KMO’s

  • CSR-verantwoordelijken

En voor iedereen die zijn duurzaamheidsplannen en -verwezenlijkingen wil communiceren mét impact, maar zonder greenwashing.

Datum

22 oktober 2024, 09:00 - 16:00

Locatie

Gent
België

Gerelateerde thema's

Eerlijke marketing

Organised by

Bigtrees

Toevoegen aan mijn favorieten

Voeg dit praktijkvoorbeeld of andere inspiratie of evenementen toe aan uw favorieten. U kan uw favorieten vervolgens als één pdf document downloaden.