man kijkt tussen de sanseveria's

Privacy

Om een duurzame relatie op te bouwen moeten organisaties onder meer de privacy van de consumenten beschermen.

Organisaties die persoonsgegevens verwerken, mogen die gegevens enkel verzamelen en verwerken als daarvoor toestemming is gegeven. Ook moet uitdrukkelijk omschreven zijn wat het doel ervan is en wat de organisatie met de gegevens zal doen.

Zodra een bedrijf de gegevens gebruikt voor doelen waar vooraf geen goedkeuring voor werd verleend, kan het foutlopen. Lees over bescherming van de privacy op de site van MVO Nederland en de FOD Economie.

Axudo

Axudo wil organisaties succesvoller maken door maatschappelijk verantwoord ondernemen in hun DNA op te nemen!

Expertise

Ik ben een enthousiaste en gedreven process analist die haar kennis van processen en systemen wil...

BDO

Pragmatic one-stop-shop solution...

Expertise

Combination of sustainability experts and business & industry experts - backed up with the...

Clrwerkt

Advisering duurzame inzetbaarheid. Vitaliteit. Sociale innovatie

Expertise
Sociale innovatie. Duurzame inzetbaarheid. Vitaliteit

Clrwerkt

Advisering duurzame inzetbaarheid. Vitaliteit. Sociale innovatie

Expertise
Sociale innovatie. Duurzame inzetbaarheid. Vitaliteit

Co-Vibes

Bij Co-Vibes bieden we verfrissende diensten aan organisaties. Deze diensten worden uitgevoerd door talent dat op een kruispunt in hun carrière...

Expertise

Creatieve insteek, mensgerichte aanpak en onbevangen blik om uitdagingen aan te pakken in...

CONSULTES

CONSULTES is uw deskundige partner op vlak van milieu en preventie. CONSULTES biedt o.a. volgende diensten aan: het invullen van de taken als...

Expertise

Voor de drie MVO-peilers (People, Planet, Profit) kan CONSULTES u, begeleiden bij het...

Terug naar boven